ELINA GARANCA – TECHNOLOGIA DŹWIĘKU

Elīna Garanča TECHNOLOGICZNA MEZZOSOPRANISTKA
http://www.youtube.com/watch?v=eHRfVSz0gj4

W aksjomatycznym blogu, te posty o sztuce, przeplatają się z postami badawczymi, wynikowymi. Zapewnia to równowagę emocjonalną mi i mam nadzieję, że i odbiorcom. Informacje zwrotne pracują dla nas tym lepiej, im mniej uwagi im przywiązujemy. To w zasadzie jest system badawczego procesu. Zostać nakierowanym czystymi informacjami zwrotnymi, niż samemu je zniekształcać – no bo, chcemy dotrzeć do mechanizmu magnetycznego kodowego, a to potrafi tylko UMYSŁ! To nadrzędny mechanizm jaki nas wytwarza nas prowadzi „przez życie”.

‚Pora na post równowagi, czyli odpoczynek od fizyki i trudnych tematów z jakimi musi się zmagać ten nasz wspaniały umysł, którego wolność znika tak szybko jak demokracja się rozszerza’.

Elina Garanca!  Posłuchajcie najpierw śpiewu spod linku.

Zamieszczam ją tutaj, bo właśnie oglądałam dokument filmowy o tej niezwykłej śpiewaczce. Ona jest… TECHNOLOGICZNA!

To, co opowiada o myślach, wyobrażeniach i membranach, zachowaniu i rozwoju ciała podczas przebiegu całej edukacji muzycznej, SAMO-ROZWOJU na podstawie obserwacji samej siebie, zdobywania informacji o ciele – jest niesamowite. To, jak obserwuje samą siebie, jak instrument głosu, którym się posługuje jest rzeczywistym instrumentem jaki można dostroić.
CZYSTE ZROZUMIENIE SIEBIE JAKO FIZYCZNO-MECHANICZNEJ KONSTRUKCJI, i ona bardzo ładnie o tym opowiada! Potrafi dostrzec technologię w sobie. To technologiczne podejście do własnego umysłu i ciała robi z niej talent wszech czasów. To ciężka analityczna praca fizyczna, mechaniczna, intelektualna – by wydobyć tony’ dźwięków, by je doskonalić i umieć wyjaśnić własny stan. Film pozostawił mnie z tymi właśnie emocjami.

Uważny obserwator i analizator własnego ciała i umysłu – czyli czego? Kwantowej postaci funkcji zbudowanej z Pola Zapisu i Wyniku, to tworzy różne membrany przełożeniowe, jedna z drugą się musi synchronizować, a po pracy powracać do stanu równowagi. Elastyczność można wykorzystać. Zależności funkcji mechaniki pomiędzy obiema tandemowymi postaciami kwantu – pole zapisu i wynik.

Elina dzięki obserwacjom potrafi podejść technicznie do treningu dźwięków. Ona wie, że POWTARZALNOŚĆ jest kluczem uzyskania innych wartości, celów, projektów związanych z wytrenowaniem dźwięku w jej gardle. Nie chodzi tylko o trening, ale o to, jakie zmiany następują techniczne. Bo w fizyce informacji, to specyfika kwantyzowania się światła. Powtarzalność zaczyna utrwalać wysyłane kody i obrazować je, czyli „materializować”. Utrwalają się ścieżki w produkty. To mechanizm na bazie rotacji i skalowania! Wciąż spinotronika jako mechanika.

U podstaw różnej postaci funkcji jest wciąż PRZETWARZANIE INFORMACJI! To jest nasza fizyka pierwsza!

Nie umiem powtórzyć jej słów, bo to nie mój język’, lecz to tak bardzo jest niezwykła kobieta, że ta inżynieria w jej analizie siebie samej, powoduje u mnie gęsią skórę.  Dlaczego jeszcze nauka nie wykłada tego w szkołach? Dziecko nie rozumiejąc siebie, popada w kompleks, depresję, niemoc. Nie każdy rodzi się w rodzinie, gdzie mu się wytłumaczy technologiczną stronę jego funkcji. A można to wyzerować i oprzeć na ramach wyjaśnień konkretnych w nowym procesie nauki. Fizyka Informacji może być platforma nowej edukacji, oczywiście w zakresie programowej hierarchii.

Elina pochodzi z rodziny muzyków, ojciec jest dyrygentem, stąd być może coś więcej w jej marzeniu muzycznym – jest to już doskonałość procesu, ona jest dalej niż marzenia w tak młodym wieku! Jest te kilka kroków dalej, przed’ – to niezwykłość kodowa. Inicjator. Jej geny pozwalają na coś o wiele więcej – właśnie na analizę tej technologi ciała. Aż chce się ją włączyć w dział nowych badań naukowych opartych na obserwacji informacji, bo te, które jej dotyczą są wyjątkowe.

Ona już jest konstruktorem ewolucyjnym. Wie więcej o fizyce jaką jest ona sama i z jaką funkcjonuje wraz z otoczeniem, rozumie siebie, żyje w zgodzie z prawami mechaniki i steruje sobą, programuje siebie. Dostosowuje się do pola informacji. Wie jak się ustawić przed koncertem i wie, co się stanie po koncercie – jest opanowana i przygotowana. Posłuchajcie co mówi o własnym stanie po występach, cyt.. [Nie wiem czy ona ma pojęcie jak to jest ważne i postępowe obecnie dla badań nad Nową Fizyką Informacji i Funkcjonowania, ale intuicyjnie robi i mówi to, co jest MECHANIKĄ otoczenia kwantowego]. Jestem oszołomiona, zachwycona, ona jest narzędziem inteligentnym.

„Po koncercie chcę być całkowicie sama, mam wrażenie, że rozdałam każdemu z was jakąś swoją część, aż do końca i gdy jestem sama, te cząstki wracają do mnie z kosmosu i na nowo składają mnie w całość, zawsze wraca do nas to, co rozdajemy”

ESLN  –  Rotation Theory of Information.

Oczywiście tego typu badania predyspozycyjne naszego ciała do danych sportów, nauk, muzyki, etc, robi się na całym świecie ale NA ZŁYCH ZAŁOŻENIACH STAREJ FIZYKI!  Bez wiedzy o czytniczym charakterze pola magnetycznego, mechanizmach jakie utrwalają informacje, mechanizmach an jakich buduje się nasze ciało, czyli bez wiedzy o polu jakie pracuje zapisując nasze kody, wspomaga nas, gdy tylko mamy świadomość magnetycznego zapisu jaki buduje się w wynik – nasze badania są marne. Dzisiaj nanotechnologia wymusiła badanie pola! POLE INFORMACJI NAS ZAPISUJE! Te kody odczytują wróżki. To pole ma warstwy, kształty i hierarchię, ono skaluje informację, kody.

Obecne badania na starej fizyce, nic nie wnoszą w strefę ‚człowieka’. Tylko go tresują, ale nie ma przecież tak oczywistego fundamentu jaki jest tu w ESLN – służy on budowaniu wyników! Domykają one cykl, dla radykalnych kolejnych zmian w zarządzaniu poprzez programy cyfrowe.

Elina Garanca4
A teraz posłuchajmy
http://www.youtube.com/watch?v=KT2bM5BdTpE&feature=related
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=vF5BBoylCzQ
http://www.youtube.com/watch?v=Vf42IP__ipw

PL dla bardziej zainteresowanych inna wersja sfilmowana podobno najlepsza „Lakme”
http://www.youtube.com/watch?v=R9gFBuYc0z0&feature=player_embedded
Opis tej Opery:
http://www.teatry.art.pl/!recenzje/lakme_kel/ospektaklu.htm